четвъртък, 15 септември 2011 г.

Златна есен

Тази картичка завърших вчера, но не успях да публикувам веднага. С нея ще участвам в предизвикателство N 83 на Картичкофуриите "Есен в гората" , на Arty-mark "Отива си лятото...идва есента" , на Двете елши Оранжево и/или жълто, challenge 182 - Anything Goes! Challenge #76 - Autumn Colours
Още съм нова в участията си в такива предизвикателства и ми е много интересно и в същото време притеснено дали ще се получи това което е зададено в предизвикателствата. Бих се радвала на всеки коментар, бил той добър или поучителен така че моля ви много пишете. Аз с удоволствие си чета всичко. А ето и картичката:








Дано съм успяла да снимам добре. На мен есента ми навява тъга и затова е и толкова тъжна моята картичка.

5 коментара:

  1. Наистина много есенна картичка, която улавя прекрасно този сезон!


    Благодарим, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване
  2. So very pretty. Thanks so much for playing along with us at DDSC,'
    Diane

    ОтговорИзтриване
  3. Много красива картичка! Листата са много силен акцент!

    ОтговорИзтриване
  4. Very pretty. Thank you for joining us at DDSC this week and good luck.

    Hugs
    Cathy
    xxxx

    ОтговорИзтриване
  5. Just lovely! Thank you for joining us at Cute Card Thursday!

    Julie

    ОтговорИзтриване